avvisa sms, samsung

Isituss

Trådstartare
Råkade klicka på avvisa när jag var inne på en smskonversation. Avvisa står under "lägg till i skräppostnummer", i inställningarna på den specifika konversationen. Har en samsung galax s4. VAD HAR JAG GJORT? Det som hände var att jag kom tillbaka till alla konversationer, men jag är rädd att jag råkat blockera numret. Har jag det??:crazy:

Sv: avvisa sms, samsung

Äsch, det va inget! Kan ta emot sms av personen i fråga, så problemet var väl aldrig ett problem :p

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 290
Senast: Gabby_Ossi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 463
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 060
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka