avstånd ??

B

Birdie

sitter här o googlar efter exakta avstånd på kombinationer!! har tappat mina papper:smirk: Ska rita banor till våran klubbtävling o kan bara avståndet till häst. Kombinationen är rättup-oxer hur mycket drar jag av per kat?? är jag rätt ute när jag tror runt 30 cm?? hjälp:bump:

Sv: avstånd ??

sitter här o googlar efter exakta avstånd på kombinationer!! har tappat mina papper:smirk: Ska rita banor till våran klubbtävling o kan bara avståndet till häst. Kombinationen är rättup-oxer hur mycket drar jag av per kat?? är jag rätt ute när jag tror runt 30 cm?? hjälp:bump:

AVSTÅND MELLAN TVÅ HINDER (kombination)
1 galoppsprång
B 5,3-5,7
C 5,9-6,3
D 6,5-6,9
RH 7.0-7.5
Hoppas att detta hjälper dig;)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 032
Senast: Farao
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar