Avstånd??

K

kulirez

Hej! Jag har inte hoppat så mycket förut, men ska börja så smått.. Vad har man för avstånd mllan cavaletti bommar?? Vad har man för avstånd i en kombination?? Vad har man mellan en bom innan hindret och själva hindret? Tacksam för svar.. Min häst är 1.50, så han tar imga jättekliv. :)

Sv: Avstånd??

Såg att det funnits liknande trådar tidigare, bl.a. en om avstånd för D-ponny. De borde ju passa din häst också. Sök i forumet på av stånd eller gå in på din tråd och titta längst ner på sidan på liknande ämnen. :idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
942
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 217
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: fixi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?