Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du visst...men hade ingen aning...konstig upplysning?
Var finns försvars texten i tråden?
Gårdagens REPORT från 1945/2010, nu i Mej kom slut dome om hästmisshandle som har pågått i nästan två år, (värt var du och din internet/facebook kompiser då?)
Tysk trupp transtport intill Norway var gjört i smygg men känd av allmanheten...vem blockerad banvallen och sa STOPP!!!
Hur månge Svenskar är "upplyst" om dom tusen tal Ester som skickedas tillbaka för att hamna i Stalins Death Camps?
Gårdagens nyheter som man vill inte känna sig vid.....men kan plucka upp ett gammle youtube film och starta ett international protest där e-mailen hamna i skräp högen
Jo.
Det kan man.
Och saker o ting går framåt, trots allt.
LHR, vill du va gammal o cynisk så var det på din kammare då , lägg av med att försöks trycka ner andras engagemang.
I already told you...start by cleaning up here at home.
Nu är det ju helt klart olagligt även i USA att behandla hästar på det sätt som gjordes i filmen, men att hela tiden skydda sig bakom ovanstående som du gärna repeterar gång på gång när kritik riktas mot någon amerikansk hästsport är genomskinligt. Om det nu är så mycket bättre over there, så skulle inte dessa reportage komma fram.
Ja det finns skit även här hemma, men det innebär ju inte att man måste blunda för att det finns på annat håll. Ditt påstående speglar bara, titta inte så finns det inte och så kommer inget att bli bättre om alla skulle göra så.
Personligen tycker jag filmen är hemsk, jag klarar mycket. Men kan säga att jag först kom på mig själv med att gapa, ja av ren förvåning. När sedan våldet övergick till den liggande hästen då kom tårarna. Det är samma sak som att sparka på någon som redan ligger ner pga smärtor. Fasansfullt, hur är man skapt när man kan göra så?
Nej det är inget svar.
Det går alldeles utmärkt att reagera på och engagera sig i flera orättvisor och problem i taget.
Vill du och dom andra bli aktive ansök till non djurrätts grupp, då kan jag få en vecko report om hur många häster har blivit räddad