Avslöja någon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kalaspinglan

Trådstartare
Håller till lite på ett annat forum, för barnfolk... där har jag av en slump stött på, vad jag är nästan helt säker på, en tjej i den lilla by där jag bor. Hon har skrivit i sin presentation att hon och hennes sambo försökt få barn under en längre tid och nu går på utredning. Jag skrev först i hennes gästbok bara helt allmänt, och hon har också skrivit i min gästbok lika allmänt. Med tanke på de bilder jag lagt ut där vore jag oerhört tveksam till att hon inte skulle förstå vem jag är.

NU till den stora frågan: Ska jag skicka henne ett privat meddelande att "Hey, är du min granne??".

Jag känner mig lite tveksam eftersom jag själv är gravid och hon försöker men inte lyckas. Å andra sidan känns det så dumt att låtsas som att man inte vet om varandra.

Denna person är heller ingen som jag normalt brukar prata med (vi ses aldrig, det är därför) men vinkar till varandra när man passerar med bil och så...

Vad tycker ni?
 
Sv: Avslöja någon

Jag tycker att det är lika bra att köra raka rör, om hon mot förmodan inte har räknat ut att det är du kan det ju bli lite knepigt den dagen hon gör det...
 
Sv: Avslöja någon

Tycker du ska skicka ett glatt pm och fråga. Håll bara en glad och avspänd ton.
 
Sv: Avslöja någon

Tack tack. Ni skriver vad jag känner att jag borde göra. PM på väg till grannen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 365
Senast: Voeux
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 396
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 474
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 011
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp