Avmaskning

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

pikoon

Hejsan!

Gjorde ett så kallat träckprov och fick svaren ganska fort..
Hon fick 60 blodmask 0 spolmask
ska man då avmaska? Jag förstår inte riktigt när man ska avmaska eftersom det inte står nåt om det, hur mkt behöver dom ha för att man ska vara tvungen att avmaska?
Min stallägare har skött detta tidigare men har bytt stall, så jag är ganska ny på det här med träckprov. Hjälp mig snälla :)

Sv: Avmaskning

blodmask är väl ändå rätt allvarligt.:confused: Men mitt tips är ring vet. Dem behöver ju inte komma ut men dem kan säkert svara via tele vad som bör göras.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 126
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
968
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka