Avmaskning/Vaccinering

B

BallaGrynet

Vad kostar det att avmaska och vaccinera en katt eller kattunge?

Sv: Avmaskning/Vaccinering

Beror helt på val av avmaskningsmedel (hör med apoteket) och på vad för vaccin din veterinär använder och hur mkt kliniken tar för att vaccinera... Ring runt och fråga några olika!

Sv: Avmaskning/Vaccinering

Vaccination brukar gå på 250-350 kr (per spruta och en grundvaccination består av två sprutor med 3-4 veckors mellanrum). En ask Banminth avmaskningsmedel tror jag kostar 60 kr och den kan räcka till två omgångar (beroende på hur stor kattungen är).

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: MJLee
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
458
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka