Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har för mig att jag läst nånstans att man bör avmaska valpar när de är 6 månader gamla. Och eftersom valpen hunnit bli 7 månader så kanske det skulle vara dags å göra det?
Men vad skall jag avmaska mot? Någon som har nåt bra tips på avmaskningmedel?
Valpar avmaskas innan de lämnar uppfödaren och därefter ska man avmaska valpen efter ca 3 veckor i den nya hemmiljön. Efter det ska man bara avmaska om man starkt misstänker att hunden har mask(i princip, när hunden skitit ut en mask..)/ tar träckprov och konstaterar mask.
Foder & Strö Eller har man "bara" gjort en screening för er? I en sådan klumpar man ihop. Men den är mest för att se OM det finns en allergi. Gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.