Z
ZOFUS
Sv: Avlivning kräver kontant betalning!
Samma sak hände mig! Fick ta bort min underbara hund för att den blev akut sjuk (den var dessutom gammal).Jag fick komma in akut, leddes in med hunden i famnen i ett rum, de kom tillbaka och sa att antingen fick jag lämna min hund en stund ensam och komma och betala avlivningen eller så fick jag lämna ut kortet till djursjukvårdaren.
Klart jag lämnade ut kortet
och sen satt jag och grät tills de kom tillbaka med kortet så att de kunde börja avlivningen.
Känns lite okänsligt........
Inte bara häst...när jag avlivade min ena hund rätt akut ville vet ha kontant betalning. Kändes hårt att springa till uttatagsautomaten mellan tårarna kan jag säga.
Men jag kan delvis förstå dem, hur pigga är folk i allmänhet på att betala för att ta bort något man älskat, som sen när räkningen kommer inte finns längre?
Samma sak hände mig! Fick ta bort min underbara hund för att den blev akut sjuk (den var dessutom gammal).Jag fick komma in akut, leddes in med hunden i famnen i ett rum, de kom tillbaka och sa att antingen fick jag lämna min hund en stund ensam och komma och betala avlivningen eller så fick jag lämna ut kortet till djursjukvårdaren.
Klart jag lämnade ut kortet
Känns lite okänsligt........