L
Lotusojag
Sv: Avliva, eller finns det alternativ?
Hmm, är inte helt säker på att jag fattar dig rätt nu, men jag har alltså inte varit under rehabilitering under 5-6 år, utan symtomfri och tålt normal daglig belastning som innan skadan under denna tid. Själva utläkningen tog runt 9-10 månader.
Om det sista var till mig, så vet jag det Men i just det fallet jag tog upp så var det sänkt rygg under ridning som orsakade problemen.
bara-undrar skrev:bara-undrar om du varit häst hur många hästägare som skullit avlivat dig utifrån hela fem års rehabilitering och fortfarande inte kommit tillbaka.
P.S. Kotledsinflamation kan lika väl vara hovis relaterat som ryttarrelaterat. För att eliminera kotledsinflamation så är det viktigt med en fysiologiskt korrekt skodd häst och en balanserad ryttare.
Hmm, är inte helt säker på att jag fattar dig rätt nu, men jag har alltså inte varit under rehabilitering under 5-6 år, utan symtomfri och tålt normal daglig belastning som innan skadan under denna tid. Själva utläkningen tog runt 9-10 månader.
Om det sista var till mig, så vet jag det Men i just det fallet jag tog upp så var det sänkt rygg under ridning som orsakade problemen.