avkommor efter Clinton 2??

Maria88

Trådstartare
Hej! Går i avelstankar och har tittat o funderar på Clinton ||. Är det någon som vet hur avkommor blivit? Temperament? Extriör?
 
Jag funderar på honom till mitt sto eftersom han ska nedärva bra temperament, storlek och kapacitet. Men har bara sett ett fåtal avkommor efter honom.
 
Har inte sett så mkt avkommor till honom mer än dom på youtube.. Men valde honom till vårt sto pga hans temperament, storlek och höga ridbarhet. Stoet själv är bara 160, lite hetsig i ridningen. Behöver en hingst med mer storlek och bättre ridbarhet och tror Clinton II kommer passa bra :)
 

Liknande trådar

Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Oknytt
·
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 582
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: adrikkens
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp