Avkomma Cosmopolite S!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare tellpell
  • Startdatum Startdatum
T

tellpell

Funderar på att betäcka mitt sto efter Robin Z-Koncertz med nämnda hingst och undrar om ni har några avkommor efter honom? Är han med på Flyinges hingstvisning?

Jag har sett en avkomma (fölfödd för 2 veckor sen) efter CosmopoliteS o den var otroligt snygg ( fullblods möderne) långbent och högrest "alldaglig" skritt o trav men en otrolig galopp!.

han ingår i Flyinges hingstprogram i år o kommer helt säkert att vara med på deras hingstvisningar.

Tack så jättemycket för svaret! Cosmopolite S har väl inte så många avkommor än men det vore kul om någon mer svarade. Ser fram emot Flyinges hingsvisning på Strömsholm!

Nu kanske du redan har betäckt, men jag svarar i alla fall...

Jag har sett två föl efter Cosmopolite sommaren 2003, båda såg jag på fölvisningen i Tingsryd. Det ena var ett sto som hette Copia, som blev högt placerad (2:a?). Det andra var ett litet hingstföl som gick till final (i T-ryd). Båda var jättefina och jag valde att betäcka ett av mina ston med Cosmopolite. I måndags föddes en liten hingst, han är jättefin (fast jag är ju partisk), men lite överbyggd! Bilder kommer att finnas inom kort i den nålade föl-tråden.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 924
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 312
Senast: Masse
·
Avel Har ju ingen häst men iom mitt tidigare avelsintresse fick jag frågan om vem jag skulle använda på ett sto. Till saken hör att stoet...
Svar
5
· Visningar
1 250
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 656
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar