Avknoppning, när det bara finns en version värd att minnas.

Det finns en fruktansvärd sida där man samlat vykorten som gjordes av lynchningar, ffa i södern. Jag känner igen flera bilder därifrån. Om man vill ha bevis på mänsklighetens mörka sida kan man läsa den, Men varning för illamående efteråt.

För att lätta upp det lite, The Band var alltid The Band:

Warren Zevon är ju relativt okänd men jag älskar honom och eftersom jag gillar NHL så är den bara så klockren (rolig detalj han var god vän med David Letterman och den man hör ropa Hit Somebody är just Letterman)

Och bara för att cementera vad jag gillar för slags musik ;). Ingen kan sjunga Edmund Fitzgerald som Gerald Lightfoot,

Jag får kalla kårar varje gång jag hör:
Does any one know where the love of God goes/When the waves turn the minutes to hours?

Liknande trådar

Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
869
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 627
Senast: Twihard
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 998
Senast: nyttnick
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama