Avg och E.Avg

-Remont-

Trådstartare
Det var ett tag sen jag använde tdb och just nu sitter jag mest och kollar runt på det eftersom det inte är aktuellt med tävling just nu.
Men jag blev förbryllad över Avg och E.Avg efter klasserna.
T.ex. på en dressyrtävling stod det Avg 130kr, E.Avg 70kr.
Är det sista efteranmälan?

Ursäkta en dum fråga, men frågar jag inte kommer jag bara sitta och fundera på det. :o

Sv: Avg och E.Avg

Det stämmer, Avg är anmälningsavgift och E.avg är efteranmälningsavgift. Om du efteranmäler är det Avg + E.avg som gäller.

delvis kl,
vissa har inte fattat det där med att det är båda avgifterna, hade en kompis som trodde att man bara betalade e.avgiften och anmälde sig försent till ett par tävlingar innan det gick upp för henne hur det va :rofl:

:D Ja, men har man aldrig efteranmält sig innan så är det inte så konstigt att det missuppfattas. Det är ju inte direkt någon förklaring med i närheten.

Iofs sant. Nu läste inte jag så långt utan blev bara förbryllad i tdb.
Jag antar att någon som inte är van vid propp, ryttarmeddelande m.m. också kan bli förvirrade första vändorna. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 858
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 872
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 212
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka