Avelsvärdering Eskilstuna

Nafayette

Trådstartare
Var hittar man den?

Inte kommentarer som högt eller lågt skattat utan hela rubbet.

Dom andra från Axvalla m.fl finns ju att hitta på travsport men inte Eskilstuna :confused:

AM

Sv: Avelsvärdering Eskilstuna

Var hittar man den?

Inte kommentarer som högt eller lågt skattat utan hela rubbet.

Dom andra från Axvalla m.fl finns ju att hitta på travsport men inte Eskilstuna :confused:

AM

Det tog väl 2-3 veckor att få fram de offentliga omdömena till de övriga värderingarna, så det lär väl ta något liknande nu beroende på hur många som värderades.

Men hingstarna visades den 5-6 november 2009.

Kolla här:
ASVT info

Det är igentligen Sahara Dynamite som jag undrar över.

AM

Ok, jag trodde du menade interimsbesiktningen som skedde denna vecka.

Tidigare har inte STC lagt ut omdömena. Det ska visst komma en webbplats med samtliga omdömen och bilder på hingstarna har jag hört. Jag vet dock inte när.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: escodobe
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 473
Senast: Halona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar