Avelsseminarium på Flyinge...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
C

clownen

Såg på Flyinges hemsida att det ska vara ett avelsseminarium där i April.

Är det någon som vet vem som ska hålla i seeminariet ? Vilka ska sitta i panelen ? Vad ska diskuteras ? Blev lite nyfiken då det tydligen inte verkar bli någon avelskonferens - som det annars brukar vara vid den hr tiden i Januari/Februari.

Hälsningar Helen
www.stalltortuna.com

Sv: Avelsseminarium på Flyinge...

Var på ett avelsseminarium för två år sedan på Flyinge. Skulle tro att det är ungefär samma föreläsare i år, en agronom från Flyinge, stostallchefen på Flyinge, och Birgitta Bentzer också Flyinge. Vet inte om jag fick veta så mkt nytt men det är ju alltid kul att träffa människor som "brinner" för det här med avel om inte annat. Men det är mkt runt Flyinge och deras hingstar tyckte jag. Lagom intressant i mitt tycke men men.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 804
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18