Modest

Trådstartare
Jag har ett problem med min avatar..

Hur är än bär mig åt så blir de "små".
Dvs, oavsett storlek på bilden så blir de ungefär hälften av den storlek som jag upplever att de flesta andra har här på forumet.
Denna bild jag har just nu är den enda bild som blir ok i areal-storlek, men istället så ser man knappt vad bilden föreställer :p

Jag förstår helt enkelt inte varför..
Kan det ha något med att göra i vilket format de är på datorn?
Som sagt kan det vara allt ifrån pyttebilder till riktigt stora bilder som blir små när jag laddar upp dem.

Någon idé?

Sv: Avatarstorlek?

Storleken på en avatar är just nu och har så varit i många år 80x80 pixlar. Om du beskär och gör din avatar i den storleken innan du laddar upp den bör det fungera bäst.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det helt ute och omodernt med A-formade toppar/tunikor med trekvartsärm och skärning under brösten? Försöker hitta en sådan, jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 006
Senast: Enya
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 946
Senast: Habina
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 248
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 156
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar