EXAKT så, PRECIS den typen!
Den jag inte längre har eftersom den blev för liten så jag gav bort den, den var grön, hade snörning framtill så att man kunde bestämma urringningen, söm under brösten, tight där över, trekvartsärm som satt på plats över armarna som den där gör. Den var något kortare än den (eller så luras bilden lite) och var kanske något lite vidare nedtill, men kan vara för att min var annat tyg (bomull? T-shirttyg typ var det).
Jag HATAR tighta kläder, jag är tjock och vill inte skylta med det, men denna var tight upp till och vid nedtil och satt perfekt och bekvämt trots att den alltså satt åt- på ett sätt jag egentligen avskyr. Å andra sidan, den gav mina bröst en trevligare form än den hängpatteform de har en tendens att få i en t-shirt, samtidigt satt den inte åt över magen och ryggen, utan bara just upp till och över armarna.
Det ÄR verkligen svårt att beskriva ett klädesplagg känner jag och varför just precis det plagget är något man vill ha
Men jag hittar inte JUST den typ, liknande ja, men inte samma och liknande sitter inte lika bra och fungerar inte lika bra.