australiensisk stocksadel

Sv: australiensisk stocksadel

Skriver en person om en sadel skriver alla :angel: :devil:

Tack nu blev jag mycket klokare........:(

:p Checka på Utrustnings forumet istället ;)

men det är ju just om någon har provat den på en isis jag är intresserad av!!! :eek:

en stallkompis till mig har en. den väger 12 (!!) kilo :(
Hon har lagt den på sitt varmblod men tyckte att den var för tung för honom så jag tror aldrig hon vågat lägga den på sin islandshäst.

De sadlarna är väldigt stora, framförallt långa och ofta smala i bomvidden, så att de skulle passa en islänning finner jag inte så troligt....

gladia skrev:
men det är ju just om någon har provat den på en isis jag är intresserad av!!! :eek:

Men sådana frågor ska ändå ligga på Utrustning.
Egentligen är detta forum bara till för tränings och tävlingsfrågor.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Ajda
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 721
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka