Attackerad katt..

cress

Trådstartare
Känner mig lite nere nu, vill bara skriva av mig..
Min katt kom in rufsig i pälsen och kunde inte gå i går, eller hon gick med o stadigt, lyckades inte få tag på veterinären, ringde i dag igen men fick inget svar.. Trots att Jag stog i kö i ca 20 minuter.. _ Du är placerad i kö, vi tar strax i mot ditt samtal... Visst.. Efter ett tag byts rösten i telefonen ut mot en som säger: kan tyvärr inte svara idag återkom i morgon!..

Ringde till Grann kommunen, dom svarade och vi var välkomna, Hon skulle få lugnande för att göra rent hennes sår..

Vi kom dit vid halv tre, ganska snart upptäcktes det att såren var alldelles för djupa, hon fick antibiotika och vi fick komma tillbaka i morgon kl 8
för operation, blir nog även med dränage..

Men Jag är lite orolig nu, för hon slickar och slickar sina sår :(
 
Sv: Attackerad katt..

Gör en tratt själv? Använd nån kartongbit och gör en liten krage som hon kan ha runt halsen, typ en gammal mjölkkartong t.ex.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 981
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 581
Senast: Shaggy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp