Att vara eller inte vara, DET är frågan...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag ringa eller mejla ort avd 3 Lindesberg och be den att skriva en instruktionshandbok I handhavande av mig
Annars blir jag snart inmobiliserad igen.

"Enligt infon från ettan och USÖ 19 Januari, ska vi vara 1-2 personer som hjälper dig, du får bara stegmarkera 20 kg... bla bla..."

Jag har varit på Lindesberg sem jag var på Usö och sen avdelning 1 på Tullhuset där reparationen havererade, och blivit lagad en gång till med bland annat bättre höftprotes, tränat o vilat upp mig ett par v I Lindesberg, så det är andra restriktioner nu än då.

Eftersom det tydligen inte finns moderniteter som telefon eller annan kommunikationsutrustning här så att de kan få den informationen från Lindesberg, får jag försöka hjälpa avdelningen att få hit den, även om det blir med snigelpost.

Jag är inte lobotomerad och har heller ingen annan försvårande hjärnskada, jag vet vad jag säger. Det är i höft och lårben skadan sitter.

Som jag trodde, Tullhusets personal, kan själva gå in och läsa slutanteckningarna från Linde för att få en färsk instruktionsmanual för mig om inte slutanteckningarna fanns med I kuvertet som medföljde mig från Linde och räknar sedan med att den information går ut till all personal på avdelningen som har hand om de boende till exempel vi rapportering/skiftbyte då korridorerna är tomma på personal.

Men sköterskan på Linde ska ringa Tullhuset.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka