KisseNova
Trådstartare
I höstas flyttade min amstaff-blandning tillbaka till sin förre ägare. Hon var tillfälligt hundvakt medan jag låg på sjukhus, sen fick jag bara en fråga om hunden fick stanna där. Har sedan jag blivit frisk och återgått till arbetet varit enormt sugen på whippet, följer whippet-trådar lite då och då. Har fått tips som en uppfödare som verkar lovande enligt mina höga krav.
Men jag måste vänta pga:
*Jag vet inte vart jag kommer arbeta i framtiden (går tillbaka på inringning 1/9)
*Jag och sonen åker ofta på utflykter
*saknar hundvakt om vi ska iväg på nånting alt jag ska jobba utanför stan.
Mitt sunda förnuft säger just nu att jag ska åka på utställning, se på lure coursing och träffa uppfödare fram till att tiden är rätt, om den nånsin blir det. Men det suger verkligen i hundtarmen, hur har ni orkat vänta på rätt tid?
Men jag måste vänta pga:
*Jag vet inte vart jag kommer arbeta i framtiden (går tillbaka på inringning 1/9)
*Jag och sonen åker ofta på utflykter
*saknar hundvakt om vi ska iväg på nånting alt jag ska jobba utanför stan.
Mitt sunda förnuft säger just nu att jag ska åka på utställning, se på lure coursing och träffa uppfödare fram till att tiden är rätt, om den nånsin blir det. Men det suger verkligen i hundtarmen, hur har ni orkat vänta på rätt tid?