Det är svårt att föra en konkret diskussion om man inte bryr sig.
Du kan knappast tvinga folk att ta ställning till saker, så du kan lägga ner det där kortet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är svårt att föra en konkret diskussion om man inte bryr sig.
Men du, du deltar i en diskussion på ett diskussionsforum. Det verkar fånigt att inte ta ställning om man nu vill diskutera.Du kan knappast tvinga folk att ta ställning till saker, så du kan lägga ner det där kortet.
Men du, du deltar i en diskussion på ett diskussionsforum. Det verkar fånigt att inte ta ställning om man nu vill diskutera.
Om man bara vill berätta om sig själv kan man starta en blogg.
Här är en som inte gjort så, och har i nuläget inga planer på det heller. Har dessutom 3 hästar, men 1,5:hästars transport... Fungerar bra för mig. Det är nog lite olika det där hur vanligt det är, där jag står har de flesta 2 hästar, men inte många av dem har BE-kort.Trodde de flesta av oss som har två hästar faktiskt sett till att ha ekipage och körkort som klarar två hästar. Det var nästan det första jag gjorde när jag köpt häst nr 2 att ta nytt körkort. Så mitt svar är ja.
Jag tycker det är klokt att tänka på hur man ska lösa situationen om man själv inte har bil, släp etc. På samma sätt som jag kan tänka att man tänker på andra akuta situationer som kan uppstå.
Sen kan man ju aldrig gardera sig. Tex om jag dricker några glas vin en lördagskväll, om jag ligger i magsjuka etc så finns det hy ingen garanti att ngn annan kan köra in jästen.
Hehe .. Köra in jästen..
Du kanske skulle ta det lugnt med vinet på vardagskvällarna