B
bengibollen
Jag misstänker att jag håller på att bli någon form av lokalt original på Chalmers. "Kattmannen" eller nåt. Jag har nämligen passerat igenom hela chalmersområdet bärandes på en katt ett flertal gånger de senaste dagarna. Det handlar väl inte så mycket om bärande egentligen. Snarare sitter katten på mig...på huvudet. Bästa utsiktspunkten....och bästa platsen om man vill att folk ska vända sig om och fnissa.
Nåja, vi tar inte illa upp i alla fall. Jag bjuder gärna på lite glädje. Jag tycker inte heller att hon ska behöva sitta i den annars utmärkta transportryggsäcken som hon iofs gillar, när hon kan sitta så snällt på min axel...eller huvud...och får fin utsikt. När ingen människa eller bil är i närheten kan hon dessutom passa på att gå jättefint själv i kopplet.
Nåja, vi tar inte illa upp i alla fall. Jag bjuder gärna på lite glädje. Jag tycker inte heller att hon ska behöva sitta i den annars utmärkta transportryggsäcken som hon iofs gillar, när hon kan sitta så snällt på min axel...eller huvud...och får fin utsikt. När ingen människa eller bil är i närheten kan hon dessutom passa på att gå jättefint själv i kopplet.