H
Hyppno
Jag läser sista året i Gymnasium och planerar att sedan bosätta mig i Stockholm. Där jag bor nu, Hallsberg i Närke, har jag ingen möjlighet att lära mig westernridning från grunden.
Jag har varit med på ett western-inriktat ridläger under 5 dagar för några sommrar sedan och planerar att åka på ytterligare ett denna sommar.
Jag vill sedan ha en möjlighet att fortsätta min utbildning i Western.
Frågan är för mig "hur?".
Jag undrar om ni vet någon privat instruktör, eller ridskola i Stockholmsregionen där jag som westernryttare kan vända mig om jag vill utbilda mig?
Jag kommer antagligen bosätta mig i Täby eller Österåker som ligger utanför Stockholm och inte alls nära den ridskola (Cowboy Dreams) som finns i Bukefalos länkarkiv.
Om ni inte vill skriva här, så kan ni vända er direkt till min email
Vänliga hälsningar och Tack på förhand
Karolina Nylén
Jag har varit med på ett western-inriktat ridläger under 5 dagar för några sommrar sedan och planerar att åka på ytterligare ett denna sommar.
Jag vill sedan ha en möjlighet att fortsätta min utbildning i Western.
Frågan är för mig "hur?".
Jag undrar om ni vet någon privat instruktör, eller ridskola i Stockholmsregionen där jag som westernryttare kan vända mig om jag vill utbilda mig?
Jag kommer antagligen bosätta mig i Täby eller Österåker som ligger utanför Stockholm och inte alls nära den ridskola (Cowboy Dreams) som finns i Bukefalos länkarkiv.
Om ni inte vill skriva här, så kan ni vända er direkt till min email
Vänliga hälsningar och Tack på förhand
Karolina Nylén