Jo, jag är otroligt tacksam att jag har så bra chef och handläggare på FK.Åh tack
Vad glad jag för övrigt blir att höra att du har både bra läkare och FK! Det är sådan enorm skillnad när saker fungerar, så det låter fenomenalt att den biten inte blir en börda för dig
Och sen ska jag säga att anledningen till att jag kommit såhär långt i mitt tänkande (dock inte alltid mitt handlande ) är för att jag har en fenomenal psykolog som är såå bra för mig och som jag haft förmånen att få samtala med i mer än fem år. Det har verkligen förändrat mycket för mig
Dom hjälpte mig verkligen idag på det sättet att dom sätter en gräns för vad jag ska klara av.
Och den gränsen ligger betydligt lägre än den jag själv sätter upp.
På något vis är det skönt att lämna över det ansvaret också eftersom jag alltid har rätt höga krav på att prestera.
Hela mitt team på psyk är också bra och stöttar upp när jag behöver.
För mig har det alltid inneburit att jag kör över mig själv om jag vill uppnå något. Ibland mycket och ibland lite.
Men sakta, sakta har jag nu börjat prioritera mig själv och faktiskt lyssna lite mer på mig själv hur mycket jag orkar.
Som förra veckan hade jag två ångestdagar i sängen och jag kunde faktiskt nästan acceptera att det var som det var.
Just det där du säger att man faktiskt inte behöver köra över sig själv och ta hänsyn till sina begränsningar blev en slags aha-grej för mig idag när jag läste ditt inlägg.
Och att inte jobba mot sig själv utan med sig själv.
Verkligen bra! Tack!