Att göra äldre kanin rumsren

A

apollo1

Ja, går det?
Någon sa till mig att kaniner var renliga och oftast lärde sig att vara rumsrena och detta svalde jag i ett svagt ögonblick:angel:
Men nu har det gått två år jag börjar tröttna på att städa i timmar varje dag, så... går det att lära en två år gammal kanin att vara rumsren. Någon som försökt?

Sv: Att göra äldre kanin rumsren

Jag har fått för mig att de antingen är rumsrena "by nature" :D eller inte alls.

Min Jiffe är rumsren. Han har en liten låda med spån som han går i. I övrigt springer han lös. Han har kissat i soffan 1 gång, då hantverkaren stängt dörren till hans låda av misstag. I övrigt har han inte ens släppt en enda liten plutt någonstans, någonsin.

Jag är helt imponerad själv. Har inte tränat honom. Han kom sån.

Sv: Att göra äldre kanin rumsren

Vart hittar man en sån:eek:
mina är som två maskiner, det blir till å stprstäda varje gång dom ens tittar ut ur buren...

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV