Att förlora sin bästa vän

Fanny01

Trådstartare
Jag förlorade min häst för typ ett år sedan.Hon var min bästa vän.
Bara jag hör namnet börjar jag gråta i flera omgångar.Hon var så snäll och fin.
Jag ville aldrig avliva hon.
Jag önska att hon kunde komma tillbaka.
Jag hade hon i ett år.
 
Det är alltid jobbigt när våra djur lämnar oss. Tyvärr lever dem inte lika länge som vi gör och det låter kanske konstigt men det "hör till" när man har djur i sitt liv att de kommer och går. Man får tänka på det roliga och underbara man hade med dem och minnas dem med glädje. Jag har själv en hjärtehäst som jag inte ville ta bort men var tvungen. Det hugger i hjärtat varje gång jag tänker på honom och det gör jag minst en gång om dagen. I början grät jag konstant av saknad och kan fortfarande sakna honom väldigt mkt men jag försöker bara tänka bra tankar om hur roligt vi hade och vilken fantastisk häst det var. Det kommer aldrig finnas en häst som honom igen och så känner du kanske med din också men det kommer att finnas fler hästar som hittar sin väg in i ditt hjärta. :heart
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 173
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 287
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 226
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 023
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Svullen pung efter kastrering. Bild
  • Hundbur bil
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp