Jag beklagar sorgen ingen ska behöva begrava sitt barnMärkligt hur jag kan hålla på att tänka på praktiska saker som begravningen, när jag samtidigt inte har förstått??? Vet i stora drag hur jag vill hylla min fina, underbara son!
Kan inte låta bli att besviken på att vissa inte har hört av sig till mig, men å andra sidan har många tagit kontakt via sms och fb som jag inte förväntat mig!
Antar att man inte vill störa mig/oss, dock har yngsta sonens mobil plingat nästan oavbrutet, ungdomar är nog bättre än vuxna på det här med sorg och stöd!!
Är hungrig men kan inte få ner någonting alls, lite vatten och kaffe har jag dock fått i mig. Blir också lite för mycket cigarretter (vilkat mamma kommer att tjata om!), men jag släpper det. Det tar jag tag i senare.
Vill bara att det ska bli kväll så att jag får sova
Som de andra säger man får känna sin sorg precis så som man vill och sorgen kommer när den kommer låt det ta sin tid och tillåt dig själv att känna det du känner.
Se till att få i dig ordentligt med vätska och gärna extra vätskeersättning om du har svårt att äta. Sen ät precis det du känner för, det viktiga nu är inte vad du äter utan att du får i dig någonting!
Stora styrkekramar!