Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag har blivit lite som nyftälsta personer. Varför vill inte alla mänskor dyka liksom?!Dykning! jag tog mitt OW förra sommaren och AOW i våras och älskar det! Då har jag ändå gått från att inte tycka om att ha huvudet under vattnet och drabbades av panik vid första pooldykets första övning på AW-kursen... men är helt såld nu. Köpte nya fenor häromveckan som jag hoppas kunna inviga i augusti på västkusten
Jag vill dyka.Ja jag har blivit lite som nyftälsta personer. Varför vill inte alla mänskor dyka liksom?!
Och plånboken!Jag vill dyka.
Men jag vill också rida. Och köra motorcykel. Och flyga. Och skjuta. Och spela. Och en massa annat kul.
Hade det inte varit för det här jäkla förvärvsarbetandet som ställer till tillvaron...
Jag åker till Dahab i november och är borta två veckor. Kommer att dyka en del. Häng på!Är det någon som är pepp på en dykresa i vinter så hojta. Det brukar vara billigare om man kan dela rum *s*
Egypten verkar folk rekommendera. Jag vill dyka från land eller en kort båtfärd ut.
Ja jag får helt klart kolla på det. Jag har bara en veckas semester. I slutet på september har jag mer koll på ekonomin.Jag åker till Dahab i november och är borta två veckor. Kommer att dyka en del. Häng på!
Svårt att säga, men jag tror inte flygbiljetterna är slut i september. Jag flyger reguljärt och bokar allt separat. Boende går alltid att hitta och dykcentret tar in mer personal vid behov.Ja jag får helt klart kolla på det. Jag har bara en veckas semester. I slutet på september har jag mer koll på ekonomin.När måste man boka?
Du behöver inte en buddy?Dykning! jag tog mitt OW förra sommaren och AOW i våras och älskar det! Då har jag ändå gått från att inte tycka om att ha huvudet under vattnet och drabbades av panik vid första pooldykets första övning på AW-kursen... men är helt såld nu. Köpte nya fenor häromveckan som jag hoppas kunna inviga i augusti på västkusten
Där var jag i lördags kväll, inte i sjön men vid den. Några stenkast hemifrån.Du behöver inte en buddy?
Jag är lite sugen på den här sjön!
https://www.dykarna.nu/dykplatser/skarsjon-553.html
Jamen så bra, se till att bli avrostad och grejerna servade så dyker viDär var jag i lördags kväll, inte i sjön men vid den. Några stenkast hemifrån.
Egypten verkar folk rekommendera. Jag vill dyka från land eller en kort båtfärd ut.
Pma mig! Dit kan jag kanske få med sambon.Kolla upp Malta också! Där är i stort sett alla dykplatser från land! Finns mycket vrak att dyka på, och fint djur och växtliv.
Kan varmt rekommendera en dykshop där om intresse finns
Är det någon som är pepp på en dykresa i vinter så hojta. Det brukar vara billigare om man kan dela rum *s*
Alltså, jag har blivit sjösjuk i en kajakFinns det några speciella skäl att du vill dyka från land eller kort båtfärd ut? Annars så rekommenderar jag starkt att ta en live abord resa! Helt underbart att kunna komma till orörda siter med välmående rev och enbart ens egna dykgrupp. Inget släppande på utrustning och lätt att tajma in bästa morgondyk till ex. Väldigt behaglig tillvaro på båten, dyka och mellan dyken så äter man och vilar.
Jag blir sjösjuk men tar tabletter innan jag hoppar på båten, så har det ordnat sig.