P
Picasso
Börjar bli litet matt. Ponnysarna hittade vi nästan på direkten när vi gav oss ut att leta de gångerna men den storhäst vi nu söker med ljus och lykta, den har gått och gömt sig... Och jag tycker vi inte har några orimliga krav utifrån de pengar vi kan tänka oss att lägga (nåja, låna av banken...). En av de första vi tittade på föll vi pladask för men hon gick inte igenom besiktningen sedan till vår mycket stora sorg och nu när vi hämtat oss efter det och fortsatt leta verkar det som förgjort. Ett par har varit riktigt bra men den ena (oj som jag gillade den ) var tyvärr litet för stor för dottern som är den som främst skall rida (funderade allvarligt att köpa honom "extra" till mig själv men så glad vågar vi inte göra banken), den andra är ett par 10-tusenlappar för dyr och det verkar inte gå att pruta . Och vi har tittat på MÅNGA (för att inte tala om hur många vi ringt på, vi har sållat hårt innan vi gett oss ut).
Med tanke på att det ju är minst lika svårt att SÄLJA häst så tycker jag ju att det borde finnas en häst till salu där ute någonstans som skall passa oss, men...
Trösta oss litet, gärna litet tips om hur vi skall leta (Ridsport och AnnonsDirekt hittar vi, liksom Horselink och Hästnet). Hur länge har ni letat??
Med tanke på att det ju är minst lika svårt att SÄLJA häst så tycker jag ju att det borde finnas en häst till salu där ute någonstans som skall passa oss, men...
Trösta oss litet, gärna litet tips om hur vi skall leta (Ridsport och AnnonsDirekt hittar vi, liksom Horselink och Hästnet). Hur länge har ni letat??