Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diesel har sjunkit med en hel krona sen den 4de februariJa vi köper def på oss diesel om de priserna går ner.
Planen var att handla idag men sen ångrade jag mig.
Däremot kom jag på den ultimata varan att bunkra i tider som dessa: drivmedel! Det var löjligt låga priser idag på den lokala macken. Under 14 kr för bensin
Men man kan nog lugnt vänta tills det blir ännu värre läge.
Här blev det inget "preppande" idag,vaknade upp till en vit värld som nu på em mest är blaskig.Har sommardäck på bilen.
När jag ändå var i stan hade jag tänkt drop-in röntga min menisk då det var stängt förra veckan,men med 6 fall (påstås det i alla fall) i Mariestad så känner jag att jag inte var så sugen på att sätta foten på ett sjukhus i onödan.
Så det får bli en resa för bunkring i morgon istället, mycket trist att jag tankade i måndags till ett dyrare pris
Jag tankade fullt i början av veckan, orkade inte bara skvätta i så jag tog mig hem för att chansa på lägre pris senare.Jag tankade lite mer än en halv tank i förra veckan
Jag har bunkrat! Var på systemet och storhandlade.
Svärdsjö sa du?Jag är förbunkrad... jag har ju vingarderoben
Svärdsjö sa du?
Jag hade 36 i temp vid koll igår.
Jag tar med katterna, fåntratt och varulven så vi kan hålla andra borta.
Ja toapapper är HÖGST oklart.Toapapper!!! Varför folk behöver en bal hemma är fortfarande ett mysterium. Eller bunkrar inte svenskar det?
Ja toapapper är HÖGST oklart.
Vi har massor av träd i Sverige och vi gör massor v toapapper. Så bir det svårt med importvaror så kommer vi i alla fall ha toapapper
Vi har en ny 6 kubikare dieseltank.Den håller inte länge på dunk... plus att man får inte lagra större mängder bränsle hur som helst.
@ginnies
Vi har en ny 6 kubikare dieseltank.
Hahaha, nästa hårdvaluta - toapapper!! Bitcoin släng dig i väggen... fast vi kommer väl inte att ha råd att köpa det inom landet när det börjar gå på export till tok-bunkrande länder eftersom de tjänar mer på det