På mitt lokala Ica fanns även toapapper i mängder kvar. Jag såg två saker som var slut- ravioli på burk och hallonbåtar.
Hallonbåtarna kan jag förstå men burkravioli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På mitt lokala Ica fanns även toapapper i mängder kvar. Jag såg två saker som var slut- ravioli på burk och hallonbåtar.
Undrar om den eller skinka på burk är äckligast?Hallonbåtarna kan jag förstå men burkravioli?
Åh det låter som det blir ett roligt party!
Undrar om den eller skinka på burk är äckligast?
Åh, vart sugen på lite vin nuJag har bunkrat! Var på systemet och storhandlade.
Men det finns ju goda konserver. Eller konserver med gott innehåll. Men det är bra att några vill ha de äckliga och lämnar de goda till oss andra.Skulle säga att det är nog dött lopp mellan dem...
Åh det låter som det blir ett roligt party!
Jag vill vara med!
Men kan ju då inte bidra med hallonbåtar och ravioli på burk.
Det kanske går att koka gröt på? Om inte annat kan vi elda med det.Ja toapapper är HÖGST oklart.
Vi har massor av träd i Sverige och vi gör massor v toapapper. Så bir det svårt med importvaror så kommer vi i alla fall ha toapapper
Nä det kan jag inte ta med för det är slut på Ica.Du FÅR ju ta med det... men vänta dig inte att någon annan kommer att äta raviolin
Jag skulle haft en liten storlek på handsprit, att ha med mig i fickan. Det fanns såklart inga, men det fanns en sort med 150cl tror jag att det var. För över 200 kr!! Orimligt
Haha, absolut inteJag utgår ifrån att du inte köpte?
Undrar om den eller skinka på burk är äckligast?
Hallonbåtarna kan jag förstå men burkravioli?
Men jag tycker ju om burkskinka...
Skinka på burk.Undrar om den eller skinka på burk är äckligast?