R
Raderad medlem 6459
Jag är jättesugen på att börja yoga men känner mig lite förvirrad. Hur vet man vad för typ av yoga som passar en? Hur vet man om en studio är bra? Hur kommer man fram till att det är värt att lägga så sanslöst mycket pengar på att svettas i grupp? Kan man börja yoga fastän man 1) inte alls är vig, 2) inte är särskilt spirituell och absolut inte köper mumbojumbo-snack?
Jag vill stärka min kropp, få bukt på mina ryggproblem (som kommer för att jag inte stretchar ben och rumpa tillräckligt), bli smidig. Jag vill inte finna mig själv eller bonda i grupp. Jag är otroligt nyfiken på bikramyoga som verkar hemskt men otroligt spännande. Vet dock inte om jag vågar mig i väg på nån prova på. Någon här med erfarenhet av just bikram?
Oh well. Yogaglada människor (med fötterna på jorden) hitåt tack!
Jag vill stärka min kropp, få bukt på mina ryggproblem (som kommer för att jag inte stretchar ben och rumpa tillräckligt), bli smidig. Jag vill inte finna mig själv eller bonda i grupp. Jag är otroligt nyfiken på bikramyoga som verkar hemskt men otroligt spännande. Vet dock inte om jag vågar mig i väg på nån prova på. Någon här med erfarenhet av just bikram?
Oh well. Yogaglada människor (med fötterna på jorden) hitåt tack!