att bli medryttare

Status
Stängd för vidare inlägg.

loote

Trådstartare
Hej!
Är det så att de flesta låter sina medryttare betala rätt så mycket för att man får rida deras hästar? Jag letar efter en medryttarhäst/ponny men alla annonser jag har kollat på vill de flesta ägare ha ca 1000 kr i månaden, det blir ju lika mycket som att gå på ridskola som jag gör och det har inte jag råd med. Man hjälper ju ändå ägaren med att rida och sköta hästen/ponnyn. Däremot kan jag tänka mig att betala en sympolsumma just för att man får rida deras häst. och de flesta verkar vilja ha ryttare som är över 18 år och med många års ridvana. Jag är bara 16 år och har mest vana av uteritter :/ men jag vill ju hitta en medryttarhäst för att utvecklas och för att få rida fler ggr i veckan.
 
Sv: att bli medryttare

Finns väldigt många trådar om medrytter redan, men om du vet vad du letar efter kan du ju prova lägga ut en annons själv :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 274
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
2
Svar
20
· Visningar
3 727
Senast: SwedEmB
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
2 031
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp