att åka till tävling m.m

zilla

Trådstartare
*tävlingen börjar 9.00 ..jag har startnr 26(utan efteranmälningar).
*startar i första klassen.
*jag har ca 4 mil till tävlingen.
När bör jag vara där för att hinna med allt?????

Zilla som är något ringrostig...jag har mina ider men tänkte kolla med er som är ute och tävlar lite oftare än mig :smirk: :bow:

Sv: att åka till tävling m.m

Vad är det för status på tävlingen? Är det veterinärbesiktining bör du ju åka tidigare än om det är lokaltävling. Jag brukar vilja vara på tävlingsplatsen minst en och en halv timme innan min första start, jag vill hinna kolla banan, underlag, framhoppning, starlistor mm, hinna skritta hästarna och se lite på andra ryttare när de hoppar.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 081
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama