"Åtgärden avbröts"

Riley

Trådstartare
Min dator har på senaste tiden fått för sig att titt som tätt avbryta laddningen av de sidor jag går in på. Orsaken till det ska enligt rutan som dyker upp vara att "åtgärden avbröts". Tämligen irriterande, särskilt om man är inne på något som tagit lång tid att ladda. Är det någon som har koll på vad det handlar om? Den har inte gjort så tidigare så jag börjar ju noja över virus och grejer, haft mycket problem med sådant tidigare.

Sv: "Åtgärden avbröts"

Min dator har på senaste tiden fått för sig att titt som tätt avbryta laddningen av de sidor jag går in på. Orsaken till det ska enligt rutan som dyker upp vara att "åtgärden avbröts". Tämligen irriterande, särskilt om man är inne på något som tagit lång tid att ladda. Är det någon som har koll på vad det handlar om? Den har inte gjort så tidigare så jag börjar ju noja över virus och grejer, haft mycket problem med sådant tidigare.

Vad har du för dator (prestanda) samt uppkoppling?

Förvånar mig inte. :angel:
Jaja, ska väl också ta och ringa dit då och se om man för en gångs skull får någon hjälp.

Första gången jag ringde så var det bombsäkert att det var fel telejack/ trasigt modem. Sen ringde jag igen, då var det plötsligt ledningarna.. Man vet aldrig hur dom ska ha det.. :crazy:

Nuväl funkar fint nu ialf :)

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 014
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ååååh. Sliter mitt hår av frustration. Behöver råd utifrån, från oberoende personer som inte känner varken mig eller min pojkvän...
2
Svar
28
· Visningar
5 768
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka