JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ÅTERPUBLICERING: De Niro gav avkommor för dressyreliten
Moderator
Hästnyheter
Det tyska ridsportmagasinet St.Georg meddelade nu på förmiddagen att världens främste dressyrförärvare, dressyhingsten De Niro, är död...
Hästnyheter
Legendaren Clinton har somnat in. Hopphingsten avlivades på torsdagen på grund av sin ålder, 24 år. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Nyligen imponerade han vid Schockemöhles hingstvisningar, förra veckan bröt han benet i stallet. Nu finns inte Don de Niro mer. ...
Hästnyheter
I år 10-årsjubilerar SWB:s Elitfölauktion med Andreas Jönsson och Johan Ifverson vid tömmarna. Kollektionen är rekordstor med hela 38...
Resa när man har hund?
Övr. Hund Tack så gulligt av dig <3
Vi la ner det för nu iaf, kanske bli det senare, vi får se :) De vi skulle åkt med ångrade sig.
SiZo
8 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 2 512
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag ska försöka komma ihåg det här i höst, så jag inte betäcker igen. Hahaha.
Vi funderar på en lammbar nu. Har även ett lamm vi börjat...
Ajda
34 minuter sedan
Svar: 1 086
Visningar: 221 182
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ett tips är att först borsta med hundtandkräm och sen borsta med Hexagel eller Stomodine som innehåller klorhexidin. Tycker det gör...
Malibu_Stacy
Idag kl 09:56
Svar: 1 025
Visningar: 58 882
Hund
Får jag tävla i Islands sadel?
Utrustning Vi har ju motsvarande skrivelse i vårt reglemente för islandssporten, och det är ju fullt tillåtet att t.ex. tävla island i vilken...
Roheryn
2 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Det är ju inte förbjudet att handla från Temu, Shein osv och kan absolut vara bra eller likvärdiga grejer som säljs inom EU.
Men det ÄR...
CFrisk
6 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag menar delen före dom ska stå på podiet, och innan ärevarvet. Jag såg hela på SVTplay, vet inte om det var saker som inte visades...
skiesabove
49 minuter sedan
Svar: 323
Visningar: 17 267
Grenar