Aterom, erfarenhet?

Sv: Aterom, erfarenhet?

haha okej. Våran schäfer är annars en vandrande jätte finne :p

Jag pratade lite med en massör om detta fenomen, och ahn sa att man inte riktigt viste varför dessa uppstod, även "fettknölar". Man visste tydligen itne varför människor fick fettknölar heller. Sedan konstaterade jag att schäfern alltid kommer vara en finne...

Så jag lär mig gärna mer!

Alltså för vissa hundar med tät päls kan det bli ett plågsamt problem vad jag förstått, och det är ju mindre kul. Jag har tom läst om hundar som blivit avlivade pga problemet :(

Usch då. Våran har kanske en max två åt gången och blir de stora brukar vi åka in till vet och skära rent, hon verkar inte fara illa..snarare jag -jag vill klämma dem!

men är de så att det kan blir så illa lät det inte ett dugg trevligt...

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund fick diagnosen idag. I morgon börjar vi med Vetoryl 20 mg han väger 9 kg och är 7 år. Har läst massa skräckhistorier på nätet...
Svar
3
· Visningar
630
Senast: Lillkin
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
649
Senast: Puffindog
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
962
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Jag har en omplacering via en förening. Föreningen meddelade att han hade reservation för artros, vilket jag har erfarenhet av så jag...
Svar
10
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka