Återköp - riangelmärkning vad gör jag...

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

carnival

Återköp - triangelmärkning vad gör jag...

sålde barnens C-ponny i april. Två dagar senare hämtar vi hem en vår nya häst. Ponnyn vet besiktigades ua, köparna var med. De tävlär clear round hoppning tre veckor senare. Lördagen går bra på 50cm på fredagen vägrar de ut sig på hemma plan. Skickade med dressyr sadel köpt beg 5 mån tidigre som både vet & jag sa att de snarast skulle byta. Nya ägarna åker till Sharpman-de säger att sadeln är skit- kastas -knölar på ryggen. De åker hem utan sadel skickar efter kiropr som säger låsningar vila. De åker till Strömsholm rtg visar skleros i två bröstkotor samt två ihopvuxna ländkotor. Två månader senare + 1 dag imorgon torsdag kommer ponnyn hem igen. Nya ägarna vill inte ha henne -dolt fel?
Fyra ungar 25000kr fattigare(lånade pengar) och sommarlov-HJÄÄLP
Har beställt tid till Mantrop kliniken-vill få henne t-märkt skulle inte diagnosen hon redan har från Strömsholm räcka räcka? Vad gör jag nu ????

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Återköp - triangelmärkning vad gör jag...

Kontakta försäkringsbolaget innan du far till Mantorp alt be vet på Strömsholm kontakta bolaget.
PL

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 221
C
Hästmänniskan :cry: Hjälp, familjens ekonomi håller på att gå i spillror. Så här är det. För drygt två år sedan köpte jag en Welsh ponny till mina...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Messy
·
C
Hästvård Vill bara berätta för er som följt och svarat på mina frågor som t.ex vad är rätt för ponnyn, t-märka o.s.v. att nu har vi bestämt oss...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Lejonelle
·
C
Hästvård Nu behöver jag lite hjälp då beslutsångesten är enorm.Sålde barnens c-ponny i april och köpte en stor häst.Två månader senare är ponnyn...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023