Rain_woman
Trådstartare
Igår kväll/natt fick min ena hund stora bulor och svullnader i hela ansiktet och var väldigt loj. Ena öronlappen (utsidan) var illröd och det såg ut som en rejäl allergisk reaktion. Jag hittade sen ett litet sår i ena örat och ett i ansiktet och tänkte att han kanske rivit sig mot den förbannade taggbusken som växer in mot tomten som jag också reagerat på när jag lyckats riva mig på de. Svullnaden höll i sig hela natten och fram till morgonen. Dagtid var det redan borta och har varit helt normalt....fram tills nu!
Jag kom hem nyss och upptäckte till ve och fasa att han har stora bulor/svullnader igen!
Jag fattar inte, vad är det för nåt? Han har fått precis samma mat som innan och inget nytt har egentligen hänt. Bara att han haft ögoninfektion några dagar.
Nån som har en ide vad det kan va?? Behöver jag bli orolig?
Jag kom hem nyss och upptäckte till ve och fasa att han har stora bulor/svullnader igen!
Jag fattar inte, vad är det för nåt? Han har fått precis samma mat som innan och inget nytt har egentligen hänt. Bara att han haft ögoninfektion några dagar.
Nån som har en ide vad det kan va?? Behöver jag bli orolig?