Återkommande blåsa i munnen

MissFideli

Trådstartare
Sen nyår har jag haft 3 blåsor i munnen. Eller om det är en återkommande, den/de sitter på exakt samma ställe varje gång. Gör inte ont, men sitter så det känns som om jag har nått i halsen. Försvinner efter ett par 3 dagar, är borta några veckor och kommer tillbaka. Tog bort halsmandlarna i höstas, blåsan kommer ungefär där den ena satt. Fast i "hörnet" gommen/kinden typ. Vet dock inte om det hör ihop.

Vad kan det vara?

troligen någon sorts virus som sitter där för att du har en svagare punkt där du tagit bort huden. Virus lagras i ryggmärgen och vissa sorter är återkommande (ungefär som ett herpesutbrott) när immunförsvaret inte är på topp. Jag har också haft sånna men sen jag började sova mer så kommer de inte längre.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 210
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 264
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka