Återanvända grundstenar

em-pirre

Trådstartare
Vår gård är en bra bit över hundra år och gårdens ena byggnad kommer att rivas nu under våren. Byggnaden står på gamla fina stenar (ungefär 130*40cm) som nu kommer att bli över.

Jag vill ha kvar den, men har verkligen ingen aning om till vad jag behöver dem. Några kommer jag att lägga i en rektangel runt några tujor och fylla på med bark. Men resen då?

Har ni några idéer?
 
Stenbänk/ar någonstans i trädgården?
Ja kanske. Nu är vår "trädgård" inte en sån egentligen eftersom våra fem hundar regerar där. Jag har ett litet inhägnat område för riktig trädgård.

Jag tror att jag vill ha något praktiskt. Inte direkt prydnader. Jag har inga blommor eller så.
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 891
Senast: Crossline
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 258
Senast: Ajda
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 738
Senast: Cocos
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 934
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp