Äter mindre ju mer hon rör sig?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Atalantha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 791
A

Atalantha

Voffsan har nästan alltid varit sån.. Hon är i vanliga fall kopplad väldigt mkt, ffa nu när vi knappt kan gå kissobajspromenader i 15 min utan köldkramp. Dom dagar hon springer lös eller går långpromenad äter hon ofta inte upp sin kvällsmat :S Hon är för nån månad sedan röntgad i magen då hon hade en irritation i magsäcken. Går nu på Hills i/d tills säcken är slut. Men den verkade inte ha med detta att göra..

Någon som stött på fenomenet innan?

Sv: Äter mindre ju mer hon rör sig?

Inget svar på din fråga men jag undrar varför den är kopplad om den lätt får köldkramp?
Är det inte så att ju mer den rör sig destu bättre cirkulation o mindre risk för köldkramp?

Sv: Äter mindre ju mer hon rör sig?

Inget svar på din fråga men jag undrar varför den är kopplad om den lätt får köldkramp?
Är det inte så att ju mer den rör sig destu bättre cirkulation o mindre risk för köldkramp?

Mest för att andra hundägare i område troligtvis skulle kräva mig på höga veterinärkostnader annars. Hade hon kunnat gå lös bland hundar hade jag självklart haft henne lös.

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 156
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 206
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
2 135
Senast: Luktpion
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 196
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka