äter inte???

L

lennox27

vi har en tik på 6år som börjar bli dålig hon är: slö, äter inte men dricker, magrat av , bajsar ändå, kissar normalt. hon vill inte ens äta falukorv,vad kan det vara för fel på henne?(ska till vet imorn), hon är regelbundet avmaskad...

Sv: äter inte???

Det går ju inte att säga. Jag antar att hon har haft dålig aptit ett tag eftersom hon har magrat av? Eller har hon ätit men inte tillgodogjort sig maten och först nu börjat matvägra?

Det kan ju vara tänderna som är i dåligt skick, men egentligen vad som helst. Hoppas att du får något lugnande besked hos veterinären och att det är något som går att åtgärda. Önskar dig lycka till hos veterinären i morgon!

Sv: äter inte???

håller med föregående kan vara vad som helst.
dåliga tänder, förstoppning i värsta fall tarmcancer men det hoppas vi inte..

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
568
Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 878
Senast: Viva
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
772
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka