En del av dem som kommer hit skaffar sig dubbla identiteter hos olika myndigheter och det är olagligt samtidigt som Skatteverket inte har möjlighet att kolla upp det. Det är för jäkligt att det får vara så. Om de hade möjlighet att kolla upp det bättre skulle brottsligheten minska rejält! Många muslimska killar kommer ifrån en kultur där tjejerna täcker sina kroppar för att inte se attraktiva ut för andra män än sin egen man. Det är föräldrarna som bestämmer vem de ska gifta sig med. Det gör att många muslimska killar verkat tro att när de kommer hit till Sverige kan de bara välja ut en tjej och ha sexuellt umgänge med henne. På grund av det har jag blivit varnad för att se dm i ögonen. om mamma ser att det dyker upp utländska killar säger hon genast åt mig att inte titta på dem eftersom en enda blick betyder att de vill ligga med en. Om man ser dem det minsta lilla i ögonen tolkar de det som varsågod och en fribiljett till sex därför att kvinnorna i deras hemländer täcker sina kroppar med skylande kläder. På grund av muslimerna kan barnen som har skolavslutning i skolan inte längre gå till kyrkan. Om man har skolavslutning i kyrkan blir det genast så synd om alla muslimer eftersom de inte får vara med och delta på lika villkor!
Vad min signatur beträffar är det fritt fram att gilla den eller inte. Jag vill ha med den och om jag skulle lägga av med den skulle säkert några stycken undra vad som har h'nt med signaturtjejens signatur. Det går aldrig att anpassa sig efter precis allt, men vissa saker är faktiskt att man bryter emot lagen. I Finland var de mycket tuffare och vägrade sluta ha skolavslutning i kyrkan bara för muslimernas skull.
Amateur Pethead
Vad synd. Jag tyckte först att det var jättekul när du började hänga här. Jag minns ditt fina presentationsinlägg och tyckte att det var starkt av dig att vara så öppen med din funktionsnedsättning, du verkade vara så rar.
Tyvärr tycker jag alltmer att du ständigt öser ur dig ren dynga utan någon närmare källkritik och insikt och det är inte en tråd eller ett inlägg det gäller (vilket man i bästa fall hade kunnat ursäkta med kortslutning i hjärnan, vi har alla varit där) utan gång på gång visar du en människosyn som för mig är rent skrämmande.