C
Cozmoz
Är det någon här som upplevt lång handläggningstid hos de? Jag ställde en enkel fråga, i mitt tycke för säkert 3-4 veckor sedan, om en viss stam skulle få gröna papper. Inget svar och hästen är ju säkert såld vid de här laget. Jag har ringt men inget svar heller.
Jag har samma erfarenhet av det tyska förbundet, däremot av det belgiska och holländska har jag superbra erfarenhet ifrån, jag letade efter en uppfödare, mailade belgiska, de svarade inom en dag med hans namn, tfn, mail osv. Och då hade jag bara hästens namn som han var uppfödare på. När jag sedan skulle kontakta holländska förbundet för hästens tävlingssresultat tog det knappt en dag det med.
Finns det på något sätt så jag själv kan räkna ut om det blir gröna papper?
Jag har samma erfarenhet av det tyska förbundet, däremot av det belgiska och holländska har jag superbra erfarenhet ifrån, jag letade efter en uppfödare, mailade belgiska, de svarade inom en dag med hans namn, tfn, mail osv. Och då hade jag bara hästens namn som han var uppfödare på. När jag sedan skulle kontakta holländska förbundet för hästens tävlingssresultat tog det knappt en dag det med.
Finns det på något sätt så jag själv kan räkna ut om det blir gröna papper?