ASRP och pass

Tussinussen

Trådstartare
På en direkt fråga så har ASRP:s kansli svarat att just nu håller de på och handlägger passansökningar som inkom sensommaren 2006.
Min skickades in i höstas så då får jag väl 2009. :mad:

Sv: ASRP och pass

helt sjukt!! jag väntar också och behöver mina handlingar pga registrering i pinto föreningen..

Med tanke på den goda ekonomiska situationen i den föreningen är det under all kritik att de inte får fram passen i snabbare takt än så.:mad:

Håller med. Varför kan de inte plocka in några personer under en månad och riva igenom allt som ligger?

Läste nyligen att det var en rasförening i Skottland som hade blivit fråntagen rätten att utfärda pass av regeringen, pga att man inte klarade av det på ett rimligt sätt. Undrar om den föreningen var värre än ASRP. :mad:

På en direkt fråga så har ASRP:s kansli svarat att just nu håller de på och handlägger passansökningar som inkom sensommaren 2006.

Då får jag efterlysa mina, de skickades 05!

... och jag till 2010, för jag fick iväg papperna förra våren! ;)

Från det att jag chippade och "ritade" av min häst till att jag hade passet i min hand..så tog det 21 dagar...

Jag skickade in hösten 2006 och jag fick mitt hösten 2007. Skickade även in hösten 2007 och det passet har jag inte fått.
Jag tror att handläggningstiden är lite beroende på "hur" ponnyn ska registreras, vilken kod de har. Mina var 93:or..

Tycker också att det är under all kritik att det ska behöva ta ÅR att få till ett pass...

Tycker också att de borde göra någon form av punktinsatts för att lösa sitt problem med mkt missnöjda kunder....

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 540
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
658
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sånger som du hatar
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar