Sv: Åsikter

Vaddå lägg ned, får man inte ha en åsik på dethär stället...?

Asså det jag menar är att om dom nu tycker att distans har sån extrem riskkurva att man borde ta bort grenen helt så kanske dom borde se sig om inom andra grenar också, ft var bara ett expemel, jag säger inte att ft borde tas bort, för det tycker jag defenitivt inte, däremot finns det många grenar som är precis lika riskfyllda och i ibland även ännu mer riskfyllda än distans, så innan dom hoppar på en gren med en massa påståenden borde dom ta sig en titt på andra grenar...

Om dom nu vill förbjuda distans så kan dom ju plocka bort fälttävlan också

Öh jo det skrev du!
Självklart får man ha åsikter men då får man även andras....

Jag skrev inte att som ska ta bort ft tillsammans med distans, jag skrev att dom kan om dom nu vill börbjuda riskfyllda grenar...

Tjena...

Jag ska till Västerås i månadsskifter okt/nov och då hade jag planerst att besöka VLT:s huvudkontor och presonligen träffa denna så kallade "journalist", har en vän som jobbar där och hon kanske kan tippsa mig om hur jag ska "bestraffa" Bäck... kanske har de något internt pricksystem? Hursomhälst.. har Västmanlänningarna läst denna artikel så kommer ju sporten inte att få gro ifred... bäst att någon, hälst hon ber om ursäkt för artikeln...
Jag ska se vad jag kan göra!

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 639
Senast: Capybara
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: LovingLife
·
Hästmänniskan Hej! Jag går lite i tankarna på att försöka mig komma in på någon utbildning som sadelmakare ifall jag inte kommer in på hovslagar...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?
  • Valp 2025