Åsikter om Sephora?

nexxa

Trådstartare
Hejsan,

Imorgon besöker jag äntligen bland annat Sephora som jag velat länge. Har inget från deras produkter men hört och läst en del som använder. Skulle vilja veta om någon av er har erfarenheter alt tips på något jag borde spana extra på, tex någon superprodukt osv. Tacksam för svar :D
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Har haft diverse grejer länge.
Nu sist i köpenhamn så köpte jag bland annat en mascara men minns inte vad den hette, var typ bubblor på "skalet" den var helt ok men man fick jobba länge om man ville ha det stiligt liksom.
Där emot deras nagellack :love:
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Några superprodukter vet jag inte om de är, men deras duschkrämer är underbara! Gillar särskilt den med blåbärsdoft. Även läppglansen är bra tycker jag :)
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Blev såå lycklig när Sephora öppnade på Emporia i Malmö!

Har lite duschcreamer och body butter där ifrån, många olika dofter att välja mellan. Bra kvalite och prisvärda.
Har också köpt flytande eyeliner och vanlig eyeliner med glitter i. Trivs jättebra med båda, den flytande är med filtspets mycket bra precision och håller länge! Desamma med eyelinern med glitter i :)
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Nagellacken är fantastiska!! Dem får du bara inte missa!
Jag gillar deras säsongsbaserade paletter med skuggor, rouge osv också, bra grejer och kul färger. :)
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Haha, jag går emot strömmen och tycker deras nagellack är skräp. :p

Men allt annat därifrån har jag vart mycket nöjd med! Visserligen köper jag väldigt blandat med märken, så det är inte alltid just sephoras egna grejer, men tycker att deras smink är prisvärt! Inte det bästa i världen kanske, men mer än väl värt vad det kostar. I USA i alla fall, har ingen aning om hur priserna ligger här i Sverige. :p
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Benefits mascara o Naked2 paletten med ögonskuggor är ett måste i sminklådan.'

Av Sephoras egna saker har jag 2 ögonskuggor de sitter bra o är väääldigt skimrande
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Har de Urban Decay så säger jag The Naked palette! Orginalet har jag, tycker den är snäppet vassare än 2an färgmässigt. Orginalet är ngt mer varmtonad medan 2an är mer kalltonad. Fantastiskt fina ögonskuggor av bra kvalitét, tillsammans med deras ögonprimer ser ögonskuggan nästan likadan ut när man vaknar morgonen efter en utekväll som när man precis lagt den :D

Sen säger jag Nars! Är så avundsjuk, jag bor låångt från både Malmö och Stockholm så jag kan inte få tag på det märket. Deras rouge är typ kult i sminkvärlden, speciellt "orgasm" och "deepthroat". Namnen kan väl diskuteras men produkten :love:. Även deras laguna bronzer ska vara fantastisk!
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Är det Benefits "they're real" du har? Den står på min inköpslista, är den så bra som alla säger?
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Urban Decays ögonskuggsprimer är ju to die for! :love:

Gillar inte riktigt deras ögonskuggor dock... Men är istället ett stort fan av alla produkter jag testat från Too Faced.
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Ja fantastisk! Jag tycker ögonskuggorna är perfekta, jättepigmenterade och inte för pudriga. Jag har bara en palett från too faced och den är jag inte så imponerad av, tänkte beställa hem lite från elevens rea men hejdade mig:p
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Jag totalälskar deras body butter, just nu har jag Mango och den luktar helt fantastiskt :love:
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Till alla: Tack för era svar :D
Mitt Internet strulade så jag kunde inte läsa era tips :(
Jag kom hem med en kräm som ska minimera porer och jämna ut, mascaraborttagning, ögonkräm, bodybutter (deras egna märke var grymt!), ansiktskräm, två olika lugnande ansiktskrämer samt små burkar med olika dofter som räcker för en dusch (duschkräm)

De hade en palett från Too faced, ville ha deras foundation men de hade inte lyckats få en deal med att få in fler produkter från dem. Det fanns massor där inne, jag kunde dock inte ägna så mycket som jag ville där då min kompis inte är lika intresserad som jag :p men det blir nog ett besök snart igen. Bor i Halmstad så det blir Emporia i Malmö som är närmst :D
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Too Faced har ändå slutat med sin vanliga foundation, Amazing Face. :cry: Men deras BB-cream är :love:
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Haha, jag tycker tvärt om! :D
Men det är väl så det är, olika saker fungerar på olika människor! :D
 
Sv: Åsikter om Sephora?

Yes det är den mascaran, den är grym! Smular inte, ger tjocka fylliga och längre fransar. jag köper den före Lancome alla gånger!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 912
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 585
Senast: super
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp